Ο όρος «τηλεκπαίδευση» (tele-education) ή «εκπαίδευση από απόσταση» (distance education) συχνά ταυτίζεται με τον όρο «μάθηση από απόσταση» (distance learning).

Θεωρείτε ότι οι όροι «τηλεκπαίδευση» και «μάθηση από απόσταση» ταυτίζονται;
Γράψτε τα θετικά και τα αρνητικά σημεία της τηλεκπαίδευσης, όπως την έχετε βιώσει στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Συζητήστε τις απαντήσεις σας στην τάξη.