1. Ποια είναι η διαδικασία για να αλλάξεις την εμφάνιση όλων των διαφανειών σε μια παρουσίαση χωρίς να τις αλλάξεις μία προς μία;
2. Τι συμβαίνει όταν κρατάς πατημένο το πλήκτρο [Shift] ενώ δημιουργείς ένα σχήμα στο λογισμικό δημιουργίας παρουσιάσεων;
3. Ποια από τις παρακάτω επιλογές δεν αποτελεί καλό παράδειγμα χρήσης υπερσυνδέσμων σε μια παρουσίαση;
4. Ποια είναι η χρήση των διαχειριστών πλαισίου που εμφανίζονται όταν επιλέγεις ένα πλαίσιο κειμένου;
5. Ποιο από τα παρακάτω χαρακτηριστικά δεν είναι διαθέσιμο στο παράθυρο διαλόγου "Μέγεθος διαφάνειας";